Customer journey

Van plan tot implementatie

Het implementeren van software kan spannend zijn. Wij begeleiden u stap voor stap, zodat de overgang soepel en zonder zorgen verloopt.

Ontdek de klantreis

01
01

Kennismaking

Laten we kennismaken om te ontdekken of onze organisaties bij elkaar passen, of we elkaar goed begrijpen en samen kunnen bouwen aan een waardevol, langdurig partnerschap.
02
02

Demo

Met een demo geven wij een beeld van de look & feel van Istia. Onze gesprekspartners kunnen al hun vragen stellen tijdens de demo om zo een beeld te krijgen van hoe het systeem er voor hun uit ziet.
03
03

Visieplan

In een visieplan lichten consultants van Istia de organisatie door op het gebied van IT-Architectuur en het proces en wordt er een beeld gecreëerd van de toekomstige situatie. De GAP die wordt beschreven, wordt gedicht met functionaliteiten van Istia.
04
04

Projectvoorstel

In het projectvoorstel wordt de scope van het project beschreven en zal er een definitieve offerte worden gegeven.
05
05

Blueprint

In de blueprint wordt in detail beschreven hoe het WMS dient te functioneren, zowel de API’s als de processen en assets worden vastgelegd. Er is dus altijd documentatie beschikbaar over hoe het WMS precies werkt.
06
06

Build & Test

De API’s worden gebouwd en het WMS wordt geconfigureerd, er wordt middels de OTAP-methodiek gewerkt (Ontwikkelen, Testen (door Istia), Acceptatie (door de klant), Productie).
07
07

Go-live & Hypercare

Bij de livegang zijn consultants fulltime op locatie gedurende de eerste week, afhankelijk van de behoefte kan dit verlengd worden.
08
08

Aftercare

Zodra het WMS live is, zullen er snel nieuwe inzichten ontstaan in de organisatie welke leiden tot mogelijkheden om te optimaliseren of veranderen er processen wegens een veranderende markt. Door middel van sprints zorgen wij ervoor dat het WMS altijd blijft aansluiten op de behoeftes van de klant.